مجموعه ورزشی باران شهربابک

تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت مبارک


سلام و عرض ادب خدمت همه همشهریان فرهیخته و با فرهنگ شهربابک
تبریک عرض میکنیم آغاز سال ۱۴۰۲ و حلول ماه مبارک رمضان را به شهروندان عزیز خصوصا خانواده های عزیز و مسئولین شهرستانی گرامی که سال گذشته در کنار ما بودند و در روند رشد و پیشرفت مجموعه ما را یاری کردند و ما نیز این افتخار را داشتیم که خدمتگزارشان باشیم.
مجموعه ورزشی باران در سال ۱۴۰۱ به تعداد زیادی از همشهریان خدمات تفریحی و درمانی را ارائه داده است که این حاصل اعتماد شما مردم عزیز و گرانقدر به این مجموعه و پرسنل خدمتگزار آن می باشد و ضمن قدر دانی از حسن اعتماد شما اعلام میداریم که تمام هدف این مجموعه نیز این است که روحیه نشاط اجتماعی رادر جامعه به بهترین شکل ممکن پیاده سازی کند.
حتما در روند حرکت و خدمات رسانی این مجموعه به همشهریان عزیز گاها کمی ها و کاستی هایی وجود داشته که ضمن عذر خواهی از این بابت تمام تلاش خود را معطوف خواهیم داشت که در سال جدید با تعدیل کاستی ها ، در سطحی بسیار عالی‌تر و گسترده تر با خدمات فرهنگی ، ورزشی ،درمانی و تفریحی در خدمت شهروندان فرهیخته و عزیز باشیم.
مدیریت مجموعه ورزشی باران امیدوار است که ان شاءالله در سال جدید با حمایت و پشتیبانی مسئولین عزیز و استقبال شما مردم قدردان و دلسوز از مجموعه باران، بتواند خدمت گزار شایسته ای برای شهرستان شهربابک باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *